Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj a aplikace vztahového marketingu
Kohoutová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce Vývoj a aplikace vztahového marketingu se zabývá historickým vznikem a jednotlivými přístupy vztahového marketingu, které vedou k vytvoření dlouhodobých a tedy vzájemně výhodných partnerství s klíčovými stranami. Autorka dále vysvětluje obsah pojmu CRM, podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky a rozebírá jednotlivé aspekty, které se významně podílejí na získání zákazníkovy důvěry a z dlouhodobého hlediska i loajality. Praktická část byla zpracována jako ilustrace teoretických poznatků na příkladu konkrétní společnosti Tesco, jenž úspěšně dokázala připravit program Clubcard, podporující loajalitu zákazníků a v závěru byla doplněna o vlastní průzkum mezi 160 studenty VŠ, který se zaměřoval na frekvenci využití věrnostních programů a ochotu poskytování osobních dat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.